اگه بخوام ایران بمانم با تیمی Ú©Ù‡ مدعی قهرمانی است قرارداد Ù…ÛŒ بندم

اگه بخوام ایران بمانم با تیمی که مدعی قهرمانی است قرارداد می بندم




 

 


اگه بخوام ایران بمانم با تیمی که مدعی قهرمانی است قرارداد می بندم


تاریخ : جمعه ،
20 اسفند 1389

کاپيتان تيم ملي فوتسال گفت: اگر با تيم بارسلونا قرارداد نبندم، به عضويت تيمي درخواهم آمد که حتما براي قهرماني بسته شده باشد.


وحيد شمسايي اظهار داشت: اگر در ليگ ايران بمانم، حتما با تيمي قرارداد خواهم بست که براي قهرماني بسته شده باشد. در اغلب سال‌ها در تيم‌هايي بوده‌ام که قهرمان ليگ شده‌اند اما امسال اين اتفاق رخ نداد. حالا تشنه اين هستم که باز هم در ليگ ايران قهرمان قهرمان شوم.

وي تصريح کرد: امسال عواملي وجود داشت که باعث شد در 10 مسابقه کنار تيمم نباشم و بعد هم قهرمان ليگ نشديم. در اين 10 مسابقه‌اي که در آن حضور نداشتم، پنج، شش بازي با مساوي و شکست همراه بود در حالي که مي‌توانستم به ماهان کمک کنم. البته ديگر نمي‌خواهم به گذشته فکر کنم، فقط مي‌خواهم با توجه به اينکه سال‌هاي پاياني بازيگري‌ام را پشت سر مي‌گذارم، خداحافظي‌ام از ليگ با قهرماني باشد.

شمسايي که عنوان بهترين بازيکن و آقاي گل آسيا را در کارنامه دارد، با اشاره به آمادگي جسماني‌اش يادآور شد: شرايطم ايده‌آل است. فقط فرداي بازي با برزيل استراحت کردم و بعد از آن تمريناتم را از سر گرفتم. وقتي با جوانان 24 و 25 ساله تمرين مي‌کنم متوجه مي‌شوم هنوز هم از نظر آمادگي، چند سر و گردن از آنها بالاتر هستم. به همين دليل نمي‌توانم بگويم زمان خداحافظي‌ام از دنياي قهرماني چه زماني خواهد بود، شش ماه ديگر يا دو سال ديگر.

شمسايي در مورد مذاکراتش با باشگاه بارسلوناي اسپانيا به فارس گفت: با رابط اين باشگاه که در ايران حضور داشت، چند بار در مورد کليات موضوع صحبت کرديم. به او گفتم زماني که در ليگ ايتاليا بازي مي‌کردم، مشکلاتي داشتم که منجر به بازگشتم شد. حالا هم بايد شرايط کاملا مهيا باشد که بتوانم در اسپانيا بازي کنم. قرار است در روزهاي آينده يا من سفري به اين کشور داشته باشم و يا اينکه آنها به ايران بيايند.

بازيکن ملي‌پوش فصل گذشته تيم ماهان که قراردادش با اين تيم تمام شده، افزود: چيزي در حدود چهار ماه تا آغاز ليگ فرصت داريم و به همين دليل هيچ عجله‌اي در انتخاب تيم ندارم. دو تيم داخلي به صورت خيلي جدي با من صحبت کرده‌اند که فعلا نمي‌خواهم نامي از آنها مطرح شود. بايد تکليفم مشخص شود که در ليگ ايران خواهم ماند و يا اينکه بازي‌ام را در اسپانيا دنبال مي‌کنم.


کلمات کلیدی : اخبار فوتبال ایران ، تیم ملی فوتبال ایران ، اخبار لیگ ایران ، اخبار تیم ملی ، فوتبال ایران ، مسابقات فوتبال ، زمان برگزاری فوتبال ، سایت خبر ورزشی ، علی دایی ، بازیهای تیم ملی ، جدول لیگ برتر ، جدول لیگ ایران ، نتیجه فوتبال ، فرهاد مجیدی ، عادل فردوسی پور ، سوتی های جواد خیابانی ، فدراسیون فوتبال ، رنکینگ فوتبال ، تک گل